آیراآیرا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ماه تی تی ...

بدون عنوان

1393/10/21 13:23
نویسنده : مامان فاطمه
104 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان.

میخوام برات از اسمایی بگم که تورو با اونا صدا میزنم.

ماه تی تی

طلا

طلا بلا

نفس طلا

پریناز

فرشته کوچولو

گل پری

نازگل

گل بهار

عسل

شکر طلا

شیرین بانو

دختری

دختر پری

پری گل

جوجه ی مامان

...

از همه ی این اسمها ماه تی تی طلا رو بیشتر دوست دارم.

چون طلا اسمیه که مامانم وقتی بچه بودم منو صدا میزد.

و ماه تی تی هم اسمیه که مامانم وقتی کوچولو بودی تو رو صدا میزد.

پس ماه تی تی طلا  بهترین اسم واسه تو هست چون پر شده از معصومیت دنیای کودکی من و دنیای کودکی کودک من!!!

مادرم مقدس ترین موهبتی که خدا به من عطا فرمود،الهی همیشه تنت سالم باشه و سایه ات بالا سرم باشه.

 

 

پسندها (3)

نظرات (4)

سمانه
21 دی 93 14:18
سلام خانمی انشاله سایه همه پدرها و مادرها بالای سر بچه هاشون باش و بچه ها رو برای پدر و مادرها سالم نگه دار الهی امین
مامان فاطمه
پاسخ
سلام گلم. ایشالا .دلم واسه نازگلت خیلی تنگه کاش میشد ببینمش
مامان راضی
24 دی 93 13:27
چه اسمای خوشگلی خیلی زیبا بود . بالاخص ماه تی تی طلا
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون راضیه جون.محدثه گلی رو ببوس از طرف من
ماتا
29 دی 93 11:56
مامان نازی
8 بهمن 93 22:15
تولدددددددددت مبارک گل پولک خوشگلم ایشالا همیشه زیرسایه مامان فاطمه و بابا مهدی باشی
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون زن عمو نازی دوستتون دارم...