آیراآیرا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ماه تی تی ...

تخت جمشید

1393/10/14 0:22
نویسنده : مامان فاطمه
1,072 بازدید
اشتراک گذاری

حدود یه ماه پیش با عمو حمید اینا و خاله طاهره اینا رفتیم تخت جمشید .این اولین دیدار تو وماریا با بنای باشکوه تخت جمشید بود..

تخت جمشید از نمای دور

وقتی بهت میگم آیرا ژست بگیر اینجوری دستت رو میزنی به کمرت مثلا ژست گرفتی

ماریا:آیرا یه کم برو اونطرف دستت رو به من نزن ای بابا

آیرا:ها؟؟ چی گفتی ؟؟

ماریا:هیچی بابا بیخیال  4تا طوطو 4تا طوطو

طلوع ماه بر فراز تخت جمشید

نمیتونم زیبایی این لحظه رو با عکس براتون توصیف کنم این یکی از زیباترین لحظات زندگیم بود..

پسندها (2)

نظرات (7)

افسانه
14 دی 93 0:26
سلام گلم . ماشالله ! چه دخمل خوشگلی داری ! خدا حفظش کنه . چه عکسای ناز و خوشگلی ! واقعاً با عظمت و باشکوهه تخت جمشید و مایه فخر ما ایرانیها . خوش به حالت . منم دلم خواست اونجا رو . امیدوارم خانومی همیشه سلامت و تندرست باشه . ببوسش آیرا جونی رو .
مامان فاطمه
پاسخ
سلام افسانه عزیز.چشاتون خشگل میبینه .تشریف بیارید شیراز ما در خدمتتون هستیم عزیزم. ماشاله به روشای ناز تون.الهی همیشه سایه پدرو مادر بالا سرش باشه. با اجازتون لینکتون میکنم.
سمانه
14 دی 93 22:23
سلام مامان فاطمه خوبی خوشحالم که خوشحالی جای ما رو هم خالی کن ایرا جون رو ببوس
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزیز دلم.ممنون دوست خوبم..بهارتو ببوس وبهش بگو بی صبرانه منتظرم ببینمش و بغلش کنم
امید های زندگی
18 دی 93 22:12
سلام وبتون عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنید و با نظرات ارزشمندتون همراهیم کنید ممنونم. موفق و سلامت باشید انشاءالله.
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون لطف داری شما. با کمال میل دخترای گلتون رو ببوسید..
Nooshin
23 دی 93 19:01
سلام دردانه ی زندگییییییییبییبی خیلی دلم واست تنگ شده..... الهیییییییی من قربون این ژستاتو و اخمات برم ماه تی تی هزارتاااااااااااا میبوسمت آیرا گلی نازم
مامان فاطمه
پاسخ
سلام نوشین جونم.میدونی که خیلی دوستت دارم....
یلدا گلی
23 دی 93 19:18
سلام ایراگلی عکسات مث خودت خیلی قشنگه ....... ای کلک معلومه که حسابی بادوستت خوش گذروندیا
مامان فاطمه
پاسخ
سلام یلدا جونم.تو بهترین دوست من هستی چون وقتی با تو بازی میکنم همش از ته دلم میخندم و مامان فاطمه خیلی خوشحال میشه .ممنون که مامانم رو خوشحال میکنی خیلی دوستت دارم.
ماتا
29 دی 93 11:59
جیگرتو بخورم با این ژستای گوگولت
مامان فاطمه
پاسخ
قربون خاله جونم برم من . خیلی دوستت دارم ماتایی
طناز (مامان آروين)
8 بهمن 93 12:02
آيرا جون تولدت مبارك عزيزم. ايشالا هميشه خندان باشي. بووووووووووووووووووووس
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون خاله جونم...