آیراآیرا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ماه تی تی ...

نظرات (6)

daza fatane
23 آذر 93 19:24
Elahi fadaye cheshmat besham eshghaaaaaaaam,khoda baraye mamanet negahet dare azizaaaam...
مامان فاطمه
پاسخ
خاله فتانه میدونی که من به زبان ترکی و فارسی مسلط هستم مشکلی هم با انگلیسی ندارم .پس نگران فارسی نداشتن گوشیت نباش و بازم پیام بده.عاشقتممممم داززا جونم
نوشین
28 آذر 93 19:36
آیراااااااای نازم ،عاشقتم گلکم... خیلی ماه شدی تو این عکسا! دوس دارم بخورمت
نوشین
29 آذر 93 15:43
پیامای منوووووووووو قبول کنید لفطاااااااا... مردم بسکه پیام دادم و نیومد ایرای خشکلم من عاشقتممممممممم
مامان فاطمه
پاسخ
چشم ببخشید عزیزم .ممنون که سر زدی
مامان راضی
1 دی 93 12:18
وای وای با این ژستات ماشالاااااااااااااااااااا میخورمتا خانوم خوشگله
مامان فاطمه
پاسخ
سلام خاله راضی جونم کجا بودی یه عالمه وقته منتظرتم
داداش
2 دی 93 22:16
قربون دایی خشکلم بشم که وقتی نیستی خونمون بی روح میشه.
مامان فاطمه
پاسخ
فدای شما دایی جونم..قول میدم زود بیام پیشتون.دوستت دارم هزارهزارتا
مامان نازی
13 دی 93 12:34
ماشالااااااااااااااا به این گل پولک ناز و خوشگل
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون زن عمو جونم...مرسی به خاطر اسم گل پولک که واسم گذاشتین خیلی دوسش دارم.میکا رو بیارید تا با هم بریم تاب تاب..