آیراآیرا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ماه تی تی ...

پاییز با یه دوست خوب..

1393/9/7 14:38
نویسنده : مامان فاطمه
460 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه 7 آذر 93 بود .روز خوبی بود یه روز قشنگ پاییزی  توی پارک آزادی با ماریا گلی و مامانش...

راستی این پالتو خشگل که پوشیدی رو خاله نسرین جون مهربون بافته واست نازگلم.

 

ممنوم که هر دوتون دقیقا دارید به دوربین من نگاه میگنید!!!!

بزار من یه تلفن ضروری دارم الان میام

آفرین ماریا دختر خوبی باش و دست منو بگیر تا گم نشی من خودم مواظبتم.

خوش به حالشون که دارن آب بازی میکنن..

آخی چقد آفتاب خوبه گرم شدما

 

ماریا بیا کنار، بیا بریم

خوب مگه نمیگم بیا بریم ای بابا

مامان جون بدو تا گرفتمش یه عکس دونفره بگیر ازمون الان درمیره ها...

میخوای من باهات دوست بشم مترسک جونم؟

پسندها (1)

نظرات (3)

ماتا
25 آذر 93 19:24
ماه تی تی من عزیزمیییییییی خاله بودن خیلی کیف داره
مامان فاطمه
پاسخ
آره آجی واقعا کیف داره.دلم واسه ایلای خیلی تنگ شده
نوشین
28 آذر 93 19:40
ایرای من خیلی جیگرییییییییییییی. عاشقتمممممممم عزیزوووووم
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون زندایی جونممممممممم.منم خیلی دوستت دارم کلا روزی نیست که اسمت رو به زبون نیارم.
ارش
28 آذر 93 22:15
خوشم اومد خشکلیش کشیده به داییش
مامان فاطمه
پاسخ
ای جانم به داییش که اقد خشگله