آیراآیرا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ماه تی تی ...

ماه من..

1393/9/6 0:07
نویسنده : مامان فاطمه
266 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دردانه ی من کاش میدونستی که چقدر دوستت دارم ..

تو  مایه ی آرامش دل من و مهدی هستی .

عاشق بابا مهدی هستی وقتی  بابایی از سر کار میاد از لحظه ای که صدای ماشین رو میشنوی دیگه سر از پا نمیشناسی و تا بابا می آد میپری بغلش و  فرصت لباس عوض کردن هم بهش نمیدی دستات رو حلقه میکنی دور گردنش و بوسش میکنی ...

نمیتونم رابطه ی تو و بابات رو توصیف کنم .گاهی که میخوابی با با میاد بالا سرت نوازشت میکنه و  با تمام وجودش نگات میکنه و من...

عاشق این لحظه ام .. میشینم کنار و بابایی رو نگاه میکنم .....

خدایا شکر به خاطر همه ی لطفایی که بهم کردی..

که مهدی رو بهم دادی...

که آیرا این فرشته ی معصوم رو به من دادی .

همیشه فکر میکنم خدا داره به خونه ی ما نگاه میکنه فقط به خاطر حضور این فرشته...

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان اسیه
6 آذر 93 1:19
فاطمه جان سلام ... به نظرمن که درست فکر میکنی حتما که با وجود این فرشته ها با اون قلب پاکشون خدای بزرگ به به ما و خونه هامون نگاه میکنه عزیزم از ته دلم از خدای بزرگ میخوام که تو و بابا مهدی و آیرای عزیزم همیشه خوشبخت باشین
مامان فاطمه
پاسخ
سلام به روی ماهتون ممنون عزیزم الهی که شما هم همیشه تنتون سالم باشه و دلتون خوش و هر روزتون بهتر از دیروز تون باشه .. نازگلت رو ببوس عزیزم..
سمانه
7 آذر 93 1:16
سلام مامان فاطمه ببخش من نظر این نوشته قشنگ رو تو بخش محرم نوشتم انشاله خدا همه این فرشته ها رو برای مامان و باباها نگه دار
مامان فاطمه
پاسخ
قربونت برم دوست خوبم شما نظر بده جاش مهم نیس ..ممنونم عزیز دلم . بهارت رو ببوس