آیراآیرا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ماه تی تی ...

دوستت دارم دخترم..

1393/7/29 22:27
نویسنده : مامان فاطمه
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه ی هستی من.آیرا عزیز دلم میخوام ازت یه چیزی بخوام.

میخوام مامان رو ببخشی که گاهی کم میارم و سرت داد میزنم که صبرم تموم میشه و شیطونی های قشنگ تورو نمیتونم تحمل کنم

عزیزکم از خدا میخوام بهم کمک کنه تا یه مادر خوب باشم تا لیاقت مادر یه فرشته بودن رو داشته باشم.

 الان تو خوابی و دلم واست تنگ شده ...

دلگیرم از خودم که صبرم کم شده...دلگیرم ازت فاطمه ...

خدایا فاطمه رو تنها نذار

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان راضی
1 آبان 93 22:13
خدا همیشه کمکمون کنه که سر دخملیهامون داد نزنیم . منم همیشه نگران این موضوع هستم .
مامان فاطمه
پاسخ
ایشالا...
سمانه
2 آبان 93 23:50
سلام مامان فاطمه خوبی چه عجب کم پیدایی ایرا جونم چطور عکساش هم بذار بابا جون تند تند بیا منم قبول دارم واقعا تحملم کم میشه خدایا خودت به هممون کمک کن
مامان فاطمه
پاسخ
سلام قربونت برم سمانه جونم دوست خوبم نمیدونی چقد دلم واست تنگ شده..واسه دوران دانشجویی واسه با هم بودنامون ...یادش بخیر..