آیراآیرا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ماه تی تی ...

دوسالگی

1393/11/27 7:32
نویسنده : مامان فاطمه
328 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دردونه ی من تولدت مبارک  چقدر خوب شد که به دنیا  اومدی و چقدر خوب شدکه دنیای من ومهدی شدی ..

الان که دوسالته کامل حرف میزنی و همه چی میگی

به حرف " س"  میگی "ح" ،مثلا میگی: هلام حوبی هلامتی(یعنی سلام خوبی سلامتی)

وقتی خوابت میاد میگی مامان قصه بوگو

 

اولین مکالمه ی کامل تلفنی تو با بابا مهدی:

بابا:سلام بابا جون خوبی؟

آیرا:هلام بابا حوبم

بابا:چیکار میکنی بابا

آیرا:بوته حوردم(یعنی تخم مرغ خوردم)

بابا:چی بخرم واست بابایی؟

آیرا:به به بخل بشتنی بخل(بستنی بخر)

بابا:مامانت کجاس؟

آیرا : اوه هس(به ترکی  او یعنی خونه)

بابا:گوشی میدی به مامان

آیرا:مامان بیا بابا هس

و بعد گوشی رو دادی به من.نمیدونی بابات چه ذوقی کرده بود طلای مامان

گشنه که میشی میگی:من آجام(ترکی میگی)

وقتی میخوای بگی در یه چیزی رو باز کن میگی : ای دریش آچ(ترکیبی از ترکی و فارسیخنده)

وکلی شیرین زبونی های دیگه...بریم سراغ لباسای تولدت آیرا جان

دلم میخواست وقتی بزرگ شدی و عکسای تولد دو سالگیت رو دیدی  خیلی خوشحال بشی واسه همین خودم لباسات رو دوختم پریناز من..

دیگه واسه خودت خانمی شدی و نمیتونم همه ی عکسای خشگلت رو بزارم  الهی قربون خانمیت بشم من ماه تی تی..

اینم یه چندتا عکس از خانم طلای من واسه همه ی دوستای مهربونی که همیشه به وبلاگ نازگلم سر میزنن.

 

امیدوارم با این کارم خوشحالت کرده باشم عزیز دلم.

راستی نازگل رنگ لباسات رو باسلیقه ی خاله طاهره( که حرف نداره )انتخاب کردم.

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

خاله سمانه
3 اسفند 93 14:06
عاشقم خاله جون هزار ماشالله
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون خاله سمانه جونم
مامان راضی
5 اسفند 93 13:31
ای جونممممم تبلدت مبارک گلمممممممممممممم ماشالااااااااااااا چه ناز شده تو عکس اولی فکر کردم پوستره خخخخخخخخخخخخخ ماشالا باریک به مامان هنرمند
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون خاله راضی جونم.ممنون به یادم بودین.تولد محدثه جونم مبارک باشه..این گلا هم از طرف من به محدثه خانم خشگل قربونت برم راضیه جان ای بابا یه پای هنرهای شما نمیرسه که عزیزم.
مامان راضی
5 اسفند 93 13:32
فاطمه جون میشه مدل دوختشا واسم بگی . یه کمی خیاطی بلدم خیلی دوست داشتم ناز شده بود ممنون فداتشمممممم
مامان فاطمه
پاسخ
عزیزم شما که خودت خیاطی خانم شکست نفسی نفرمایید. به جان خودم من اصلا خیاطی بلد نیستم یعنی کلاس ملاس نرفتم هر از گاهی یه کارایی میکنم. نیم متر پارچه ساتن سبز ابی گرفتم واسه تنه لباس چهار رنگ تور ابی مختلف تقریبا از هر کدوم یه متر . یه مستطیل ساده که پشتش زیپ میخورهواسه تاپش. بعد یه کش سه سانتی تقریبا به اندازه دور کمر آیرا چند سانت بیشتر. دوطرف کش رو بستم به دوتا پایه صندلی. بعد تورها رو به صورت مستطیل حدودا به عرض ده سانت.وبلندیش هم طوری که نصف بلندی تور به اندازه بلندی دامن باشه.بعد تورها رو از وسطشون دور کشی که به صندلی بسته بودم گره زدم (یعنی وسط تورها روی کش بسته میشد) تا تمام کش پر شد.(عزیزم اگه درست متوجه نشدی یه سرچی کن تو اینترنت دامن گرهی رو توضیح داده). بعد هم با چندتا کوک دامن رو به لباس دوختم.چندتا تکه از تورها رو به صورت مربعی حدودا 5در 5 چیدم و مثل گل یه ردیف زدم بالای لباسش . ایشالا که خوب توضیح داده باشم .