آیراآیرا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ماه تی تی ...

تولد تولد تولدت مبارک...

1392/12/1 15:52
نویسنده : مامان فاطمه
366 بازدید
اشتراک گذاری

هدیه بهشتی من آیرا تولدت مبارک نازگلکم.

 خدایا ممنونم که یه گل از بهشتت رو به من و  مهدی هدیه دادی

یک ساله که زندگیمون پر از عطر خوش این گل بهشتیه

خدایا شکرت خدایاشکرت خدایاشکرت .. به خاطر سلامتی دخترم..

 

یک سال از زندگی قشنگت گذشت دخترکم ...

هیچوقت یادم نمیره روزی که به دنیا اومد ی یه حسی داشتم که هیچوقت هیچوقت تجربش نکرده بودم

یه آرامش عجیب انقدر آروم بودم که احساس میکردم همه دنیا پرشده از آرامش...

 انگار تازه متولد شده بودم دلم پر شده بود از حضور خدا...

شاید باورت نشه ولی فرشته هارو حس میکردم که دور تو میچرخیدن ...

 

( آیرا جان مامانی ببخش تقریبا همه عکسهای کیک تولدت ناخواسته حذف شدن فعلا این یه دونه عکس رو که از موبایل زندایی نوشین گرفتم میذارم تا ایشلا بقیه عکسهات رو بتونم برگردونم.)

 

این عکسا 8بهمن تولدت خونه خودمونه برا شیرازیهای گل: مادرجون و عمومجیداینا و عمه مینا اینا وعمه مهنازاینا..

 

 

اینجا داری توی دستای مامان لی لی  حوضک  ،  بازی میکنی

 

 

راستی مامان با تمام وجودمون این تزیینا رو واست درست کردیم امیدوارم خوشت بیاد عزیزکم

 

 

 

اینم تولدت که واسه فامیلای مامان فاطمه گرفتیم.خیلی خوش گذشت ..

 

 

 

 

ای بابا خسته شدم چقد عکس میگیرید..میخوام برم بازی کنم..

 

 

اینم چندتا عکس از آیرا تو این یک سال..

 اینم یه پروانه خشکل که باپاهای کوچولوی ایرا رنگ زدیم و  یادگاری دادیم به مهمونامون.

 

اینم یه عکس ازپشت صحنه که مامان فاطمه داره لباس آیرا گلی رو تزیین میکنه

 

مامان فاطمه قربونت بره ایشالا .

تولدت هرار هزارتا...مبارک....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سعید
7 اسفند 92 13:39
داغشو نبینی حاج خانوم
مامان فاطمه
پاسخ
سلامت باشی حاج آقا...
مامان آسیه
7 اسفند 92 13:45
ای جونم قربونت برم خوشمزه ی من دوست دارم بخورمت
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون خاله جونی دلم برا ماریا تنگ شده