آیراآیرا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

ماه تی تی ...

من اومدم

1393/2/27 1:10
نویسنده : مامان فاطمه
304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم و همه نازگلاشون

دلم واستون تنگ شده این مدت خیلی درگیر بودم ببخشید سر نمیزدم...

خوب برم سراغ آیرا جونم

یه چن تا عکس از سال 92 مونده میذارم مامان جونم

اینجا لباس خاله طاهره رو پوشیدی و دار ی تلاش میکنی کفش خاله رو پات کنی.

 

 

اندر حکایت هنر خاله که لباسش رو به این شیوه تنت کرده

 

 

اسفند 92 بود رفته بودیم خرید .سوئیچ ماشین دست تو بود از اونجایی که عاشق قفل و کلیدی و هر کلیدی دستت میاد میری سراغ یه در تا باز ش کنی ،گیر داده بودی به قفل در مغازه.

ما هم که سرگرم خرید بودیم یهویی برگشتیم دیدیم پهن شدی کف مغازه  وداری تلاش میکنی قفل رو باز کنی ...

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان راضی
31 اردیبهشت 93 23:09
خدا را شکر که اومدی . دلم واست تنجیده بود . ای جان با این شیرین کاریاش .
مامان فاطمه
پاسخ
سلام راضیه عزیزم خوبی فدات شم؟مرسی گلم که بهمون سر میزنی .محدثه گلم رو ببوس یه عالمه لپاش رو بکش از طرف من .وای که تپل خوشمزه ی منه .