آیراآیرا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ماه تی تی ...

من...

1392/12/12 23:13
نویسنده : مامان فاطمه
173 بازدید
اشتراک گذاری

آیرا جان نازدخترکم 

دلم نمیخواد برات از ناامیدی هام از دلتنگی هام ، از غصه هام بگم..

ولی گاهی دیگه کم میارم...

گاهی دلم انقدر از این دنیاو آدماش میگیره که ذیگه دلم نمیخواد پیششون باشم دلم میخوادبرم  یه دنیای دیگه.یه جایی که توش دروغ نباشه غم نباشه دلتنگی نباشه ..

وقتی سیر میشم از زنده بودن ،فکر کردن به لبخند تو  و چشمای مهربون بابا مهدی  دوباره امید رو بهم برمیگردونه ..

تو وبابا همه ی زندگی فاطمه هستید...

منو ببخش دخترم اگه مادر خوبی نبودم ...

منو ببخش مهدی جان اگه برات فاطمه نبودم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آسیه
29 بهمن 92 23:52
فاطمه جان سلام من هم خیلی وقتا دلم میگیره از آدمای دورو از آدمایی که یه صورتک روی صورتشون میزنن و هزار رنگ میشن و به حساب خودشون هم خیلی زرنگن........ از خدا میخوام که بهمون کمک کنه تا بتونیم بچه هامون رو با قلبی ساده و بی آلایش درست مثل آینه بزرگ کنیم
سمانه
1 اسفند 92 0:43
سلام چرا اینقدر ناامید خانمی دلم گرفت
مامان فاطمه
پاسخ
ببخشید گلم...
آرنی
6 اسفند 92 18:39
سلام عزیزم چرا آخه فدات بشه آرنی منم گاهی همینجوری میشم تو بهترین مادر دنیایی فاطمه جان من یقین دارم عزیزم مرسی که همیشه بهم سر میزنی خانم گل
مامان فاطمه
پاسخ
سلام گلم خوبی دیگه کم کم داشتم نگرانت میشدم. فدات شم گلم تا دوستای خوبی مثل شماها دارم غصه چیزی نمیخورم
مامان راضی
7 اسفند 92 22:56
عزیزم تو دیگه چرا انشاله همیشه شاد باشی واسه منم دعاکن گلم
مامان فاطمه
پاسخ
سلام قربونت برم خوبی بهتر شدی؟ای بابا خواهر آدمیزاده دیگه دلش میگیره... محدثه جونم روببوس حسابی. تو برای من دعا کن خانمی شما انگار که تازه متولد شدی عزیزم...
مريم
18 فروردین 93 17:44
فاطمه جان اميدوارم كه تو زندگيت هيچوقت غصه اي نداشته باشي و هميشه در كنار آقا مهدي ودختر گلت آيرا جون خوب وخوش باشيددوستون دارم