آیراآیرا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ماه تی تی ...

خشگل مامان

1392/10/5 13:07
نویسنده : مامان فاطمه
238 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

.

 

مامان جون نزدیک بود یادم بره امروز 3دی ماه 92 بود .حدود ساعت 5:30 بعداز ظهر بود که اولین قدمهای زندگیت رو برداشتی وای انقد خوشحال بودیم که فقط جیغ میزدیم(من وخاله طاهره وخاله نسرین ).کلی واست دست زدیم وسر وصدا کردیم تو هم هیجان زده شده بودی وهی راه میرفتی وهی می افتادی..اولین بار یازده قدم برداشتی .البته بعدش دیگه کمتر 3تا 5تا...

قربونت برم امروز یکی از بهترین روزای زندگیم بود..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

[MaDaR[MaNiA
4 دی 92 22:52
وای که قربونش برم چقدر نازهبووووووووووس مادر مهربون به وبلاگم بیا منتظر نظرم....
مامان فاطمه
پاسخ
سلام ممنون.خوشحال شدم از آشناییتون. چشم حتما من ودخترم آیرا به وبلاگتون سر میزنیم.
خاله سمانه
5 دی 92 16:16
سلام مامانی ماشالله خیلی ناز شده
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی خاله جون سمانه .عکس بهار جونمو زودی بذار ببینیم مردیم بس انتظار کشیدیم
آرنی
7 دی 92 21:27
سلام عزیزم توچقدر نازی قربونت برم ماشالاااا مامانی واسه گل دخترتون اسفند دود کن به وبلاگم بیاین خیلی خوشحالم میکنین منتظر شما وآیرا جونم هستم بوس برای آیراییییییی گلم
مامان فاطمه
پاسخ
عزیزم به وبلاگت سر زدم اونجا حرفام رو گفتم مامان آرنی دوست داشتنی..
زری
9 دی 92 12:51
وای چه دخترت نازه ماشاالله ادم دوس داره بخورتش
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون عزیز دلم فدای لطف شما..
خاله اکرم
9 دی 92 12:59
الهی کوچولوت چه نازه با اون اداهای قشنگش.اسمشم خیلی نازه
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون خاله اکرم عزیز.لطف کردین به وبلاگمون سر زدین..