آیراآیرا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ماه تی تی ...

چتد عکس از مسافرت

1392/9/14 15:44
نویسنده : مامان فاطمه
232 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانم چند تا عکس از اولین مسافرتت به مشهد که توی مسیر ازت گرفتیم، میذارم ببینی .

راستی گلکم این لباس خشگلت با تل نازت  رو من و خاله طاهره دوختیم خودمون که عاشقشیم میدونم تو هم دوسش داری نازدانه ی من.

 

 قبل از رفتن به مشهد اول یه سری به خاله نسرین اینا زدینم که مدتی هست گرگان زندگی میکنند. خاله نسرین جون ایشالا چند ماه دیگه یه نی نی خشگل میاره تاکلی باهات بازی کنه

یه جا واسه استراحت وایسادیم که این گلها رو هم از اونجا به موهات زدیم یه دونه ی مامان

 

 

مدتی بود که یادگرفته بودی موش بشی قربونت برم که انقد زشت شدی مامان.راستی اینجا بغل بابا بزگ هستی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آیاتای
12 آذر 92 19:50
چه دختر ناااااااااااااازی
مامان فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم چشاتون ناز میبینه
مامان آسیه
14 آذر 92 14:49
عزیز دلم آیرا جون! چقدر بامزه شدی عزیز دلم عزادازیت قبول امیدوارم که در سایه ی امام حسین همیشه سالم باشی
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون خاله آسیه جونم.
محسن چترفیروزه
15 آذر 92 13:42
اییییییی جانم....عاشقتم آیرا جوووووون.دلم واسش شده یک میکرون....
مامان فاطمه
پاسخ
منم دلم تنگ شده. بابامهدی جونم همش میره سر کارمنونمیاره خونتون
مامان فري
19 آذر 92 17:35
سلام عزيزم دخترت خيلي ناز و شيرينه من خيلي وقته شما رو لينك كردم ببخشيد بي اجازه
مامان فاطمه
پاسخ
سلام مامان فری جون ممنون باعث خوشحالیمونه که لینکمون کردید عزیزم.ماهم شما رولینک میکنیم.
مامان آیهان
21 آذر 92 17:32
جووووووووووووونم چه دختر ماهی عکساشو ببین چه نازه
مامان فاطمه
پاسخ
سلام به ایهان خشگلم و مامان مهربونش .من وآیرا خانم منتظر عکسای بعدی گل پسر هستیما... با اجازه لینکتون میکنم.
خاله طاهره
26 آذر 92 8:52
الهی قربونت بره خاله با اون لباس خشگلت...
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون خاله طاهره جونم دوست دارم هوارتا..