آیراآیرا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ماه تی تی ...

نظرات (3)

مسود زارع
10 مرداد 92 12:16
سلام آیره جان
من عمو مسعودم.
قبون اون لپات برم.چقدر بزرگ شدی.
گاز گاز
بوس بوس


سلام عمو جون ممنون.مامانم همیشه از خوبیهاتون واسم تعریف میکنه.راستی من منتظر نی نی شما هستم که باهاش دوس بشم...
به خاله جون آسیه هم سلام برسونید.
sari
30 شهریور 92 13:05
سلام مامان فاطمه عزیز ....
ماشاالله به این دخملی ناز ...
امیدوارم که زندگیش پر بشه از قاصدکای خوش خبر
وبلاگه قشنگی داری و البته قالبه خیلی زیبایی هم انتخاب کردی ..
با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم به منم سر بزنی ...و اگه دوست داشتی لینک کنی .بای بای


سلام ممنون عزیزم.چشم حتما سر میزنم .خوشحالم از آشناییتون.
مامان آسیه
16 مهر 92 13:43
فاطمه جان سلام فدای این دختر خشکل بشم که دلم براش یه ذره شده از طرف من ببوسیدش راستی ما منتظر عکسهای جدید آیرا جون هستیم ها
مامان فاطمه
پاسخ
سلام اسیه جون مرسی گلم .به وبلاگ نازگلت سر زدم خیلی ناز بود.از طرف من یه عالمه بوسش کن قربونش برم. چشم حتما در اولین فرصت عکس هاشو میذارم.یه مدت خیلی درگیر بودم.